Jump to content
You are a guest user Click to join the site

Welcome Guest

Welcome to drugbuyersguide, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Drug Buyers Guide Forum by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Combination Locks for Painkiller Bottles? WTH?


Guest

Recommended Posts

So, I just heard on the news that a one year plan will be implemented where opiate prescription bottles will have combination locks on them.  I am not sure if it is just my state or what.  I plan on researching this much further but wanted to get this out there.  Anyone know anything?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  4,394
  • Reputation:   4,371
  • Joined:  12/04/2014
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Obviously I am in the mother country lol. But is this an anti-abuse scenario or mega child safe lock or what? It seems very much overkill for either.

Link to comment
Share on other sites

No kidding.....like i said, i am going to research more, but it looked like these were "disposable" combo locks for the top of the bottle.  Not thebottle the pharmacies get, but the bottles the patients get from the pharm.  WOW!  

Now if only they made one that would dispense one pill a day, i could actually take benzos.  

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  340
  • Reputation:   89
  • Joined:  05/14/2015
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Wow that is just crazy stuff. If they do people will find a way around it lol.

Link to comment
Share on other sites

Yeah, smash it with a hammer and rail any crushed ones.....lol!  

biggie, check your PMs.......important question there.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  340
  • Reputation:   89
  • Joined:  05/14/2015
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Lol that is for sure cat your the best big smiles :-)

Link to comment
Share on other sites

  • V.I.P Member

  • Group:  V.I.P Member
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  883
  • Reputation:   544
  • Joined:  12/29/2011
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

No kidding.....like i said, i am going to research more, but it looked like these were "disposable" combo locks for the top of the bottle.  Not thebottle the pharmacies get, but the bottles the patients get from the pharm.  WOW!  

Now if only they made one that would dispense one pill a day, i could actually take benzos.  

They do! This older lady i know has some box thing that shoots a perk out at a certain time everyday!! No joke idk where she got it. Crazy as hell I, I think her home health aid loads it up each month.

Link to comment
Share on other sites

Seriously?  Wow.  If i could take benzos, my life would be so different!  I must look into this!

lol!  It "shoots" out a perc?  Hehe. Why am i picturing a slot machine? 

 

http://www.amazon.com/dp/B00DC4QZ0U?psc=1
   

Look what i just found!  Holy crap?  Maybe i can have benzos after all!  Why did I think that this did not exist? Of course it does! 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  340
  • Reputation:   89
  • Joined:  05/14/2015
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

Wow that is crazy!

Link to comment
Share on other sites

  • Members
Way2old4this

  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  285
  • Reputation:   145
  • Joined:  09/20/2014
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

http://www.amazon.com/dp/B00DC4QZ0U?psc=1

this is the one i would need.....cuz i would definitely "tamper" ....oops!  Worth EVERY penny!  I cant wait to get one! Goin back to work in a week! This will be my first big purchase.  YAY!

Yea, but whose gonna hold the keys? ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members
FlyingSquirrel

  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  57
  • Reputation:   81
  • Joined:  03/17/2012
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

http://www.amazon.com/dp/B00DC4QZ0U?psc=1

this is the one i would need.....cuz i would definitely "tamper" ....oops!  Worth EVERY penny!  I cant wait to get one! Goin back to work in a week! This will be my first big purchase.  YAY!

Hey Cat - I just went to Amazon to look this thing up and they say it is "Currently unavailable" & they don't know when it will be back in stock... I was also giving it a looksie.  I hope you found something.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

  • Group:  Members
  • Topic Count:  0
  • Content Count:  205
  • Reputation:   123
  • Joined:  04/01/2015
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  

I would jump straight up and down on that thing for thirty minutes, or until something flew lose.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...